شرکت صنایع غذایی ترش افشان کیمیا با برند تجاری همپا و بی همتا با پشتوانه مدیریتی قوی، برنامه احداث واحد تولیدی خود را در زمینی به متراژ دو هکتار با زیربنای تقریبی یک هکتار بنا، پایه ریزی نموده است که در زمینه تولید انواع محصولات خود واحد بی همتایی در استان تهران می باشد.
شایان ذکر است این شرکت حاصل تجارب گرانبها و ارزشمند اعضا هیئت مدیره و مدیران ارشد و پرسنل مجرب شرکت ترش افشان کیمیا با برند تجاری همپا با بیش از دو دهه سابقه تولید می باشد که در طرح توسعه روند حرکتی رو به رشد بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح و با هم افزایی دانش و تجربه جهت بهبود کیفیت محصول و خود کفایی در تولید مواد اولیه از جمله پوره سیب توانسته اند به این موفقیت دست پیدا کرده و علاوه بر تأمین مواد اولیه خود جهت تولید انواع آلوچه و لواشک های بهداشتی سالم و طبیعی، مواد اولیه ی با کیفیت بالایی را به سایر تولید کنندگان انواع مواد غذایی از قبیل: آلوچه و لواشک، مربا، مارمالاد، آبمیوه، بستنی و شیرینی جات ارائه می کند.

بیشتر بدانید...

محصولات

کيفيت ، همپا را تبليغ مي کند

اخبار و مقالات

شهریور ۱۳, ۱۴۰۲

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران

  حضور شرکت ترش افشان کیمیا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران به امید دیدار
بهمن ۲۰, ۱۳۹۸

انواع لواشک و درمان دارویی آن

لواشک زغال اخته: به علت وجود مواد ضد میکروبی در آن موجب جلوگیری از ابتلا به عفونت‌های ادراری در بانوان می‌شود همچنین این نوع لواشک در […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸

#من ماسك ميزنم

من ماسک میزنم تا شانسی به ویروس کرونا برای انتقال و ابتلای بیشتر مردم ندهم. وقتی ماسک میزنم زندگی با وجود کرونا همچنان ادامه دارد.
parallax background

گواهی ها و افتخارات